4 načina da pobedite napade panike

Mnogi ljudi se suočavaju sa emocionalnom anksioznošću zbog stresa, što dovodi do napada panike.

Simptomi mogu biti ozbiljni, ali ne postoji pravi način da se suoči sa ovim problemom. Ipak, postoje neka opšte poznata pravila, objašnjenja, tehnike i rešenja za ovakve situacije.

Napade panike obično karakterišu sledeći simptomi:

Foto: crnobelo.rs

– Oni se javljaju i nestaju u kratkom periodu i traju oko 5-10 minuta
– Nakon toga, osećate umor u celom telu, što znači da mozak priprema telo za pravu opasnost i to oduzima mnogo energije. Napadi panike su individualno iskustvo i zavise od čoveka do čoveka. Ljudsko ponašanje u tom trenutku retko kada otkriva da se suočava sa napadom panike.

Šta je napad panike?

U svakoj opasnoj situaciji ili situaciji gde čovek oseća da mu je život ugrožen, njegovo telo se priprema da napadne ili da beži. Ubrzano disanje i prekomerno znojenje su glavne karakteristike. U današnje vreme, skoro sve stresne situacije izazivaju iste simptome iako ne mora da znači da su opasne po naš život.

Šta da radite?

Ne plašite se, ne postoji istinska opasnost po vaš život. Možete da kontrolišete napade panike.

Evo šta treba da radite kada počne napad panike:

– Idite na neko tiho mesto.
– Duboko udahnite nekoliko puta.

Kako možete da zauvek pobedite napade panike?

– Izbegavajte stresne situacije
– Naučite da se opustite
– Konsultujte se sa doktorom
– Potrudite se da pronađete uzrok ovoj pojavi i budite racionalni.

Izvor: brightside.me

Leave a Reply

Your email address will not be published.