Hrana koja podstiče neprijatan miris tela

Čulo mirisa je jedno od najosetljivijih, posebno kada se radi o neprijatnim mirisima i aromama. Da vam ne bi bilo neprijatno kada su temperature promenljive ili visoke, pored održavanja redovne higijene, važno je i da izbacite nekoliko namirnica iz ishrane.

Kupus i brokoli

Iako su bogati antioksidantima i kalijumom, kupus i brokoli sadrže sumpor koji izaziva neprijatne mirise. Dovoljno vam je 30g dnevno.

Čili, crni luk, beli luk

Ovo sigurno i sami znate i osećate. Generalno izbegavajte ljutu i začinjenu hranu u velikim količinama, posebno ako planirate intimne večeri.

Grašak

Bogat je mnogim vitaminima i gvožđem, zato ga ne treba izbegavati, već ga treba koristiti uz sledeći trik. Pre nego što ga pripremite, grašak potopite u 8 čaša vode.

Paradajz

Karotenoidi i terpeni su glavni krivci za neprijatne mirise tela izazvane upotrebom velike količine paradajza.

Celer i repa

Povrće oštrog ukusa koje je najbolje konzumirati pripremljeno i u malim količinama. Dobra alternativa za čišćenje od neprijatnih mirisa je da ih unosite uz velike količine tečnosti.

Hrana bogata vlaknima

Žitarice, orašasti plodovi i musli stvaraće neprijatne mirise tela samo ako ih ne konzumirate sa dovoljnom količinom tečnosti

Riba

Riba sadrži ogromnu dozu vitamina A, ali ako je jedete u velikim količinama, celo telo će poprimiti miris.