September 24, 2021

Navike koje mogu da pogoršaju vašu anksioznost

1. Konzumiranje kafe

Kafa je stimulans i može izazvati nervozu u vašem telu kao efekat. Mnogi ljudi su anksiozniji nakon što popiju kafu.

2. Nedostatak sna

Nedovoljno spavanje može pogoršati anksioznost, učiniti da se osećate nervoznije, isfrustrirano i tužno.

3. Preskakanje obroka

Ovo može izazvati pad levela šećera u krvi što može dovesti do povišenog osećaja anksioznosti i iritantnosti.

4. Društvene mreže

Provođenje mnogo vremena na društvenim mrežama i konstatno upoređivanje sa drugima može biti odlučujući uticaj na vaše mentalno zdravlje kao celinu.

5. Gledanje vesti

Naročito u današnjem svetu, gledanje previše vesti može učiniti da se osećate još više pod stresom i preokupirano.

6. Nedostatak unošenja dovoljno tečnosti

Dehidratacija može izazvati stres u vašem telu. Takođe ga može učiniti fizički bolesno što može doprineti osećaju anksioznosti.

7. Konzumiranje alkohola

Dok vam alkohol može dati privremene osećaje sreće, jednom kad počne da bledi iz vašeg sistema, može povećati osećaj anksioznosti.